close
In 中文 & English version

今年生日老O來陪過,帶來一只飛盤當禮物(是誰要當主人丟飛盤,誰當狗去追飛盤咧?);除了帶了實體禮物來,當然重點是外加一張面額很大的支票來繳交我逾期的學費(果然是很識相的老傢伙!我會不會嘴上跟手上都太無恥了些!)。生日當天還收到不少的朋友與家人的祝賀,謝謝大家的關心與祝福啦。

美國加州的乾哥打算送我寬螢幕當生日禮物,繼去年雷射印表機以來,超務實的禮物,我只能說我太幸運了!

然而,為什麼我一堆祝賀都是從男性朋友來咧?我的女性朋友去哪啦(家人不算的話)?還是我作人太失敗啦!女性朋友都不理我了?

今年生日當然也有不少的希望,希望兩個月內拿到博士學位,老爸老媽身體健康,還有一個希望是留給自己啦!作人總要有點秘密,不然啥都公佈了有啥意思咧。

I had a great birthday that OG came over to celebrate it with me (well, coming here with a b-day gift is the point..wahahaha, Cheeky me!). I had a frisbee from him as my b-day gift (and a big cheque for my outstanding tuition fee). I also received many greetings from my friends and family members. Thank you guys!

My god bro in California (The BEST!) considers buying me a new widescreen monitor as a b-day gift. What a luxury gift I can have!!! Last year, he bought me a laser printer, which is the best and useful gift for my b-day. Lucky me!

However, I am curious that how come those greetings I had on my b-day were all from my male friends?!?!?! Where are my female friends? Whether I should say, 作人太失敗啦?

I have some wishes for my b-day. Having my Ph.D degree in two months. My parents are in good health and.... the last wish I would save for myself.

arrow
arrow
    全站熱搜

    g4alien 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()